zondag 25 september 2016

Mijn laatste week in dienst!



Kwam zaterdagochtend nog in de bibliotheek van Weesp. Ik had een boek en dat was gereserveerd. Aangezien ik het boek uit had heb ik deze maar zo snel mogelijk terug gebracht. tenslotte wacht er iemand op het boek. Zo heb ik ook regelmatig een boek gereserveerd en wil ik deze ook zo snel mogelijk hebben.
Kwam nog een oude bekende vanuit Bussum tegen EN de nieuwe directrice. Die wist niet dat ik nog in dienst was, want mijn afscheidsreceptie was half juli!
Toen kwam ik er achter dat ik tot 1 oktober in dienst ben, dus nog slechts 1 week. Niet dat dat veel uit zal maken, want ik ben "gewoon" vrij.
Niet dat het straks zo'n rotzooitje is, maar voor mij meer om te gaan genieten van de vrije tijd! Daar hoort natuurlijk ook lezen bij!
Jong geleerd..............................................oud gedaan!


Geen opmerkingen: