vrijdag 30 september 2016

Gezocht: vrouwelijke hardlooppartner

Morgen begint voor mij het symbolisch startpunt van een "nieuw leven".
Dan ga ik officieel met prépensioen.
Plannen genoeg, zal me niet vervelen, maar er gaat natuurlijk wel wat veranderen.
Zoals verschillende mensen al zullen weten wil ik binnen 10 jaar een marathon hebben gelopen. Nu is dat niet iets dat je ongetraind doet, dus ik zal aan de bak kunnen/moeten! Hoe sneller ik hier mee begin hoe beter. En als stimulans en voor de gezelligheid zou het natuurlijk heel erg leuk en fijn zijn als er een vrouw is die met mij wil trainen. Wat mij betreft zou het ook iemand kunnen zijn die graag met me wil fietsen, al dan niet met de racefiets. Een wandelmaatje (tenslotte is wandelen in de natuur ook erg mooi om te doen!) zal waarschijnlijk het minst moeilijk te vinden zijn.
Vroeger natuurlijk veel sporten gedaan waar (bijna) alleen mannen aan mee deden, zoals voetballen, schaken, toerfietsen om maar te zwijgen over het bergfietsen (daar zijn "helaas"niet zoveel gekken van!), mijn hobby. Dat laatste zal ik zo lang mogelijk blijven doen, maar ik denk dat het ook steeds meer bergwandelen gaat worden, zoals afgelopen
vakantie. Ook dat is misschien wel leuk om samen met iemand anders te doen!
Ik wacht wel af of er een vrouw of meer vrouwen belangstelling hebben.
Ik zal voorlopig alleen maar beginnen! -)
N.B. Aangezien per 1 oktober de bieb uit mijn bezigheden verdwijnt zal dit ook het laatste bericht op mijn weblog zijn!


Geen opmerkingen: