woensdag 26 november 2008

weer veilig thuis

Vanavond naar huis was het weer een dol ritje. Dat het miezerde dat was nog tot daar aan toe, een regenjas en dat was verholpen. Het dolle zat hem in de mooie lichten van de auto's. Omdat mijn bril door de vocht wazig was geworden en door die sterke lampen in mijn gezicht moest ik dus naar beneden kijken om vooruit te kunnen. Probeer dat maar eens in het donker, met nat weer. Gelukkig hebben ze voor het eerst iets nuttigs aan de (meeste) fietspaden gedaan, nl. witte strepen in het midden van het fietspad. Dus ik reed op die witte strepen. Maar zoals gezegd was dit niet overal. In de polder, met die smalle fietspaden heb je geen last van auto's, maar helaas het effect van fietsers die op je af komen is navenant. Nu kon ik niet op de strepen rijden, want die waren er niet. Bijna reed ik een tegenligger de sloot in, maar omdat ik bijna zo goed als stil stond en de tegenligger ook " gas" minderde ging het goed. Ik hem toen maar mijn bril afgezet en kon ik zelfs meer zien ook al bleven de lampen van de tegenliggers erg storend.
Maar goed, we hebben dit weer achter de rug en we zijn veilig binnen.

Denk je dat je vandaag alles hebt gehad lees je op internet dat die Zalm 5x zoveel gaat verdienen als " brok ellende" . Zalm was vroeger al een grote boef, nu maakt hij het ook weer erg bont. Zakken vullen omdat het niet zo best met onze rijke " medemensen" gaat (als het aan brok ellende ligt wil hij dat veranderen door de belasting voor iedereen tot 37% te verhogen en voor de rijken tot 37% te verlagen (de vlaktax).....enige reacties, oke nog een paar!!). Bos is net zo'n grote boef! Hoe durft hij zo geld van de burgers te verkwanselen! Als hij het zelf had moeten betalen, dan was hij niet zo royaal voor zijn vriendje! O ja, over de bonussen zullen we het maar niet hebben.....Ja, de vuile ..... gaat cashen!
Vanwege zijn " smoel" die ik niet kan uitstaan plaats ik dus geen foto van hem. Dat wil ik mijn weblog niet aandoen!

Geen opmerkingen: