woensdag 12 november 2008

gewapende overval


Het is nu 11.00 uur en ik lees net op internet het volgende bericht:
"Een supermarkt in Naarden is woensdagochtend overvallen door een groep gewapende mannen. Er zijn schoten gelost maar het is nog niet duidelijk of er gewonden zijn gevallen. De overval werd rond 08.30 uur gepleegd.
Volgens de politie zijn de overvallers ervandoor gegaan. Met hoeveel zij waren en of zij buit hebben gemaakt, kon een woordvoerder nog niet zeggen.
De overval vond plaats in een zaak aan de Evert de Bruynstraat."

Volgens mij is deze winkel al eerder doelwit geweest. maar aangezien ik daar wel eens boodschappen doe, bijv. voor mijn werk, klinkt dat toch niet lekker. Ik ken ook een aantal medewerkers die vroeger als kind regelmatig bij mij in de bibliotheek kwamen.
Ik zal de berichten over deze zaak in de bladen blijven volgen.......

Geen opmerkingen: