zondag 8 juni 2008

een "lekker" dagje

Vandaag was het weer een dagje om niet snel te vergeten.  Alleen het weer al! Ik heb vandaag voor het eerst op mijn balkon gezeten en moest er (rond 17.30 uur) na een half uur vandaan omdat het te heet was geworden. Dat heb ik dit jaar nog niet gehad. Ik vond wel dat dat een ijsje waard was......
Gisteravond had ik nog een feestje. De vriend van een nichtje van mij was vrijdag jarig en mochten wij ook langs komen. De bediening was goed en ik kwam nog een oude bekende tegen (van wat ik heb begrepen van voor 2002, dus meer als 6 jaar geleden!) Danielle werkte vroeger op de Toverhoed, de naschoolse opvang boven onze bibliotheek. Was wel weer leuk om haar te zien en te spreken!
Gelukkig ben ik niet als laatste weg gegaan, want ik heb begrepen dat ze pas na 04.00 uur naar bed gingen. Ik was vanochtend al weer om 07.00 uur op.
Vandaag gaf Abraham Willem een feestje. Een brunch en een bowling. Het eerste was lekker en veel, het tweede was vermoeiend! Niet dat het kwam omdat ik last van mijn schouder had, maar ik had hel alweer een tijdje niet gedaan. Ik wist uiteindelijk mijn oudste broer voor te blijven. Mijn tweelingbroer gooide teveel strikes in one (maar ik was wel de eerste die deze in onze groep gooide! Een goed voorbeeld doet goed volgen!).
Tegen 17.00 uur kwamen we weer in Weesp aan. En daar was net de finish voor het huis van mijn moeder. De naam van de winnaar was mij niet bekend, maar de nummer twee was Auke broeckx en die reed toen ik bij de toerclub de Amstel reed nog bij de amateurs van WTC  de Amstel. De foto had ik gemaakt kunnen hebben!


Een verslagje op de kabelkrant:
Met felle zon, 26 graden en een heet parcours streed een grote groep wielren-toppers in de Weesper wielerronde. 
Ondanks het warme weer was de wedstrijd vaak spannend en leuk om naar te kijken. Enkele Weespers maakten dan ook van de gelegenheid gebruik om een stoeltje aan de Groeneweg te zetten.
Hard applaus en zoenen van de rondemissen waren er voor Richard Konijn, winnaar bij de B-amateurs, en voor Selmar Pigge bij de A-amateurs.


Ja, en dan even op het balkon zitten. dat viel dus niet mee, want voor het eerst moest ik na een half uur vluchten voor de warmte en een handdoek halen! Maar dat doe ik graag.
Morgen begint er weer een drukke week, twee peuterspeelzalen, drie kleutergroepen en de afsluiting van de kinderjury.
We kunnen onze borst weer nat maken................

Geen opmerkingen: