maandag 22 februari 2010

vierde week begonnen

Ik merk dat het herstel door mijn werk niet echt opschiet. Gelukkig is de pijn een stuk minder en kan ik weer redelijk in mijn bed liggen, maar het hoesten en niezen is nog een ramp. Soms heb ik weer een terugslag en soms merk je weer dat je wat meer kunt zonder pijn te hebben. Deze week heb ik vrij genomen en hoop ik door mijn lichaam te laten rusten het herstel wat beter te laten verlopen. Uiteraard moet er in het huis ook nog het één en ander gebeuren, maar juist dat gaat nog het moeilijkst.
Vandaag heb ik me niet verveeld.

Eerst wat uitgeslapen al hoewel ik niet echt lang in mijn bed kan blijven liggen vanwege mijn rug, daarna ben ik bezig geweest met de konijnenhokken. Helaas heb ik de twee kleintjes van de Hollander moeten scheiden omdat bruintje de hollander haar rug kapot maakte. Ik vrees dat zij het ook met blackie van plan is. Als het nodig zal zijn dan zullen ze alle drie apart in een hok komen. Het zij zo.....
Het weer maakte het er vandaag niet vrolijker op. Of het is witte rotzooi of het is natte rotzooi. Wat is het weer mooi weer in Nederland!

2 opmerkingen:

Elze zei

Zijn de konijntjes verhuisd??

biebchessbiker zei

Niet echt, ze zitten niet meer bij elkaar, maar nog wel in het grote konijnen (flat) hok, alleen gescheiden. De foto heb ik als illustratie van internet geplukt, dat vond ik wel een mooi konijnen woninkje.....