zondag 7 februari 2010

vannacht lekker geslapen op de stoel

Ik ben vannacht dan wel een aantal keer wakker geweest, maar ik kon op de stoel redelijk makkelijk verzittenen toen de wekker ging (in mijn hoofd dan1) was het al weer half elf. Dus de naacht was redelijk snel voorbij gegaan. Dus ik heb voor mijn doen weer eens lekker liggen slapen, voo zover je dat op een stoel kunt doen, maar dat ligt niet aan mij!
Je zou kunnen zeggen dat het enige goede nieuws vandaag is dat AJAX heeft gewonnen van de tukkers, maar dat is natuurlijk niet waar. Ook al heb ik vandaag weer weinig gedaan (het meeste op een stoel gezeten!), het gaat wel steeds beter met me. De pijn wordt minder en het explosieve van de pijn die vanuit mijn borstkas komt lijkt ook minder te zijn.
Goed, je merkt met alles dat je ribben nog niet goed zijn, maar het is weer leefbaar.
Morgen ga ik zeker naar mijn werk en dan ga ik kijken of je na een week rusten/ herstellen je dan weer wat meer kunt doen. Ze zeggen dat je dan weer moet beginnen met veel bewegen (uiteraard zonder je te forceren), dat kan ik dan mooi doen op mijn werk. We gaan beginnen met stap 2.
Ik kan tenminste weer terugzien op een redelijke dag.....

Geen opmerkingen: