dinsdag 16 februari 2010

eindelijk weer in mijn eigen bed....

Het heeft even geduurd, maar het is dan eindelijk zover. Afgelopen weekend ben ik maar uit pure wanhoop (slapen in een stoel geeft je niet de rust die je wilt) weer eens mijn bed in gedoken, nou ja, het leek er op! Moeizaam kroop ik in mijn bed, langzaam draaiend op mijn zij. Het liggen viel me zaterdag nog tegen, maar het er weer uit komen ging gelukkig wel een stuk beter, sneller en minder pijnlijk, dus zondagavond na een dag rusten heb ik het weer geprobeerd. Net zoals de zaterdag met een pilletje tegen de pijn en ik begin weer een lekker gevoel te krijgen. Ook op mijn werk heb ik geen pijn meer, maar doet het alleen zeer. Maar tillen of forceren moet ik niet doen, want dan voel ik de pijn weer terug komen. Gelukkig doet mijn collega al het zware werk (wat eigenlijk niet goed voor haar is), maar ik hoop toch snel weer wat zwaardere dingen te kunnen gaan doen. Nu moet ik erkennen dat dat nog niet mogelijk is. Vanmorgen met een klas een paar keer mijn stem luid laten horen, maar dat voelde ik wel goed)
Gisteravond zonder pilletje redelijk goed geslapen. Een paar keer wakker om te verliggen, maar dat gaat toch al aardig zonder veel pijn. Dat voelt dus lekker aan. Zo kan ik wat meer mijn lichaam laten rusten.
Week drie is dus goed begonnen, maar we zijn er nog niet.....

3 opmerkingen:

Elze zei

Wat is er gebeurd??

biebchessbiker zei

E;ze,

Kijk maar eens bij zaterdag 10 januari. Het herstel van gekneusde ribben schijnt 6/8 weken te duren! Dus ik heb nog even te gaan.
Wat mij betreft mogen ze de eerste week overslaan!

Elze zei

Ik had teruggekeken maar kon niks vinden, maar nu lees ik het wel! Vervelend hoor! En nog wel met de fiets ;-)