zaterdag 26 april 2008

op bezoek bij mijn jarige nicht

Er wordt wel eens gezegd dat je een dagje ouder wordt, nu dat gaat ook op bij je nichten en neven. Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij mijn jarige nicht Marja. Twintig jaar al weer. Ik moest naar Aetsveld, want daar woont ze nu met haar vriend Roel. Badmintonners. Ik moet zeggen, ze wonen daar erg mooi. Ik kreeg een persoonlijke rondleiding, maar het ziet er prima uit. Er moet nog het een en ander gebeuren, maar dat komt allemaal wel. Ze hebben in ieder geval ruimte genoeg, niet alleen voor zichzelf, maar ook om veeeeeeel vrienden uit te nodigen. Ze hadden mooi weer besteld, dus konden we achter in de tuin zitten.
In Januari ben ik ook al in deze buurt geweest. Daarom kon ik het vrij snel vinden. De vorige keer dat ik daar kwam, miste ik nog het tunneltje (!). Ach we worden allemaal een dagje ouder. Het fietspad onder de weg door begint achter het speeltuintje Dikkertje Dap (nostalgie, want daar kwamen wij vroeger als kind vaak en daar is heel veel over te vertellen!), met zijn fontein waterkraantje waar we niet uit mochten drinken en die daarom ook regelmatig met een sleutel (waarvan wij wisten waar hij lag!) werd afgesloten. Toen ging ik nl. op bezoek bij mijn andere nicht en ook een dochter van mijn tweelingbroer. Ze wonen vlak bij elkaar, als ze een beetje hard praten horen ze elkaar.
Ja, de kinderen van mijn broer vliegen uit. Nog even en ze kunnen kleiner gaan wonen.
Zo eindigde een weer eens zonnige dag. Dat er velen mogen volgen!

Geen opmerkingen: