dinsdag 8 april 2008

dag 100


Het is me gelukt.
Ik heb 100 dagen achtereen een stukje geschreven op mijn weblog. Geen dag gemist. Begonnen op 3 januari 2008 met 3 stukjes. Eén dag heb ik twee stukjes geschreven, dus dit is stukje nummer 103.
Ik zal vanaf vandaag niet elke dag meer iets schrijven. Ik zal me waarschijnlijk wat meer met schaken bezighouden, omdat uit die richting positieve geluiden komen over mijn weblog, tenminste er wordt regelmatig even gekeken om te kijken wat ik nu weer heb gedaan. En ik wil toch ook iets meer van de club MSK vertellen.
Ik ben al begonnen met de uitslagen van afgelopen vrijdag te vermelden, en dat wil ik elke week gaan doen, samen met de stand boven in.
Momenteel hou ik de wedstrijden tijdens de NK in Hilversum bij via de paar dagen geleden genoemde site om live de wedstrijden te bekijken. Ik doe het natuurlijk niet live, maar ik speel wel de wedstrijden na. Zoals daar de wedstrijden worden weergegeven, zo wil ik het doen met de partijen die wij bij MSK (intern en extern) spelen, maar of dat mogelijk is, dat weet ik niet. Ik heb gevraagd wie mij hierbij kan en wil helpen, dus ik wacht maar af. Als ik het weet, dan zie je het vanzelf.


Ondertussen is er bij Ajax het één en ander gaande! Het zal dit seizoen nog niet veel helpen, maar ja, misschien kunnen we volgend seizoen weer eens iets verwachten van Ajax!Nog even wat hoogtepunten!

En mocht het volgend seizoen wat worden, dan kunnen we alvast gaan oefenen met dit lied!

Op mijn werk blijft het voorlopig ook nog even druk met alle peuterbezoeken naast alle gewone klassenbezoeken. Ik zit tot de grote vakantie helemaal vol, dus ik hoef me niet te vervelen.

Ik lees net dat de Ford Transit de bestelauto van het jaar is geworden. Ik zal hem in ieder geval niet kopen!
E komt net een emailtje binnen van cycletours over fietsen en vakanties. Of ik me wil inschrijven op hun nieuwsbrief. Ik ben al een paar keer met cycletours op vakantie geweest, toen heette het nog OAD Cycletours, dus dat is alweer een tijdje geleden. Eén keer ben ik meegeweest met de ronde van Zwitserland, en dat was voor mij de start om 3 passen op een dag te rijden, jawel de beroemde 3 passentochten in Zwitserland. Ik zal eens nagaan hoeveel ik er heb gereden, maar het zijn er heel wat!
Ik heb me ondertussen ingeschreven en ik moet zeggen, de plaatjes in het mailtje geven me toch wel weer een beetje een vakantie gevoel. Er begint weer iets te kriebelen.....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ruud, dat jij het ajax-lied een plekje geeft doet me toch weer deugd.
En proficiat met de l00e.
Prettige vrije dag morgen.

Groetjes Lilly

Anoniem zei

nou ja, moet zijn:
proficiat met de 100e natuurlijk.

biebchessbiker zei

Nou Lilly,
Vroeger waren we allemaal voor Ajax en mijn vader daarom voor Feijenoord! De laatste jaren is het hele voetbal het aankijken niet meer waard, maar ik ben nog steeds Ajax minded. Ik hoop dat het weer goed komt en dat het spel van Ajax weer wordt zoals het was (zie filmpje): gedurfd en aanvallend voetbal!
Er hangen trouwens 2 puzzels aan de muur van Ajax selecties uit de "goede" jaren!

Anoniem zei

Hoi Ruud,

Geweldig dat je al zo lang achter elkaar schrijft op je blog! De variatie in je artikelen is leuk om te lezen.

Groeten,

Lies

biebchessbiker zei

Ja Lies,

Het heeft (bijna) allemaal te maken met bieb of chess of biker. Dus of de variatie nu zo groot is!
Ik probeer wel altijd een site of foto/filmpje er bij te doen.