zondag 6 april 2008

huiswerk


Het Harry Potter programma is best wel een leuk programma, maar als de kinderen veel gedaan hebben, moet ik natuurlijk ook veel nakijken. Afgelopen vrijdagochtend heb ik al het huiswerk wat ze gemaakt hebben opgehaald. Voor dat huiswerk kunnen ze punten verdienen voor de afdelingswisselbeker. Morgenochtend is de finale. Dan zijn de laatste punten te verdienen voor de zo fel begeerde wisselbeker.



Toen ik afgelopen vrijdag alles op de Godelindeschool kwam ophalen, kwam ik ook nog een aantal kinderen van groep zeven, en zij hadden het er ook nog over, en dat is toch alweer twee jaar geleden. Maandagochtend moeten de verschillende groepen hun gedichtje voordragen en hun afdelingslied zingen. Meestal wordt de strijd pas op het allerlaatst beslist! Ik hoop dat de kinderen het weekend goed hebben kunnen slapen!
We zullen zien welke afdeling er dit jaar wint. De laatste twee keer was het Griffoendor. Er is een wisselbeker voor de groepen 5 en één voor de groepen 6.

Geen opmerkingen: