woensdag 29 juni 2016

Voor de tweede keer in het NaarderNieuws!



Twee weken geleden kreeg ik plotseling een journalist op bezoek, uiteraard geregeld door mijn collega. Vandaag stond het interview in het NaarderNieuws!
Een leuk interview met kort wat punten van en over mijn werk.

Helaas zitten er 2 kleine fouten in. Ik ga geen geraniums koken, maar kopen en ik ga natuurlijk niet naar Oostenrijk (is ook een mooi land en ik wil daar ook eens de Grossglockner pass gaan fietsen nadat ik er voor 2 jaar terug weer met de auto overheen ben geweest!), maar natuurlijk naar Zwitserland op familie bezoek en om de 3passentochten weer te fietsen. Dat is mijn hobby!


Dit is tweede keer dat ik in de krant ben gekomen. De eerste keer was op 15 juli 2010, dus bijna 6 jaar geleden. Dat interview was n.a.v. het jureren van de karren op de slotdag bij de Godelindeschool tijdens de karrenrace. Heb dat 8 jaar mogen doen...... 

       
                                 


De tweede foto is tijdens mijn afscheidsspeech in 2012 gemaakt.
Maar goed, het zit er nu bijna helemaal op. De laatste loodjes en dan lekker met vakantie. Eerst nog afscheid nemen van de kinderen op de Tweemaster, dan woensdag 13 juli mijn laatste (werk) dag en dan donderdagavond 14 juli kijken naar de musical van de kinderen van groep 8 van de Rehobothschool.

2 opmerkingen:

oma kaat zei

Grappig stukje, erg leuk om te lezen. En joh: 'geraniums koken', lijkt mij wel zo'n origineel voornemen! Best wel jammer dat al die lezertjes nu zonder jou verder moeten.

biebchessbiker zei

Ja, ik zal ze eerst moeten kopen, maar heb er dan natuurlijk geen tijd voor om ze te koken, want dan moet ik er achter gaan zitten -)