donderdag 30 juni 2016

usb sticks na opruiming verdwenen!


Zei ik een paar weken geleden nog dat ik prima bezig was met het opruimen en anders zetten van de spullen, ik wist al dat er bij zo'n herinrichting altijd wel wat verkeerd gaat! Dit is nu mijn derde grondige opruiming dan wel herinrichting, bij de vorige twee keer raakte ik altijd persoonlijke dingen kwijt. Heel vervelend. Nu dus ook. Gisteren had ik een usb stick nodig voor een document. Wist natuurlijk precies waar deze lag voor de opruiming (op de standaard van het beeldscherm), maar nu kon ik deze en de andere 4 (waaronder een 256 GB 3.0 stick van 95 euro!) nergens meer vinden!!!
Vannacht de hele nacht bezig geweest met zoeken, alle kasten, buro's en laden leeg gehaald, maar kan ze nergens meer vinden! Het had zo moeten zijn, er kan bij bij nl nooit iets goed gaan. Afgezien van het grote bedrag stonden er een aantal documenten, plaatjes (oude vakanties), powerpoints op die ik toch wel zal missen (anders sla ik ze niet op!). De meeste documenten stonden op mijn vorige gecrashte laptop van 6 jaar geleden, waar ik niet meer bij kan.
Verder is er een schaakbeker kapot gevallen, maar daar heb ik gelukkig wel meer van gewonnen!
Heb in ieder geval besloten om vanaf vandaag NIETS en NOOIT meer iets op te ruimen dan wel te verplaatsen. Dan maar rotzooi, maar na deze keer ben ik het zat! Zal wel twee weken gesodemieter bij mij geven, maar daar is niets aan te doen. Hopelijk zal de vakantie de vieze smaak enigszins wegkrijgen. Ben er in ieder geval niet vrolijker op geworden.
Helaas is het momenteel nog wel een puinhoop binnen (ik was nog niet klaar met het opruimen en verplaatsen), maar dat zal het dus nu ook nog wel een tijdje blijven. Voorlopig geen zin meer. Als ik er last van heb zal ik wat gaan opruimen. Gelukkig kan mijn buurman tijdens mijn vakantie wel makkelijk bij de planten! (en nee, ik ga de Geraniums niet koken want dan moet ik ze eerst kopen en dan kan ik er ook niet achter gaan zitten!)













                          

Geen opmerkingen: