zaterdag 27 september 2008

5000 km grens dit jaar nu al doorbroken!!!!!


Vandaag, eigenlijk vannacht op de terugweg van het schaken naar huis heb ik de 5000 km stand dit jaar bereikt. Nu moet ik zeggen dat ik dit jaar ook al mijn kilometers door Weesp heen meereken, en ook alle kilometers die ik met de bieb fiets heb afgelegd in verband met mijn werk. Een retourtje Naarden-Bussum is toch nog 6 kilometer. Wie het kleine niet eert.......
Hoe dan ook ik zal dit jaar in ieder geval meer als 5000 km fietsen.
Wat ook een stijgende tendens heeft is het aantal lekke banden. Afgelopen woensdag op weg naar huis reed ik over een aantal kleine steentjes en ik voelde het aankomen. Snel een nieuwe binnenband er op gelegd en ik kon weer verder. Dat betekent dat ik in de negende maand lekke band nummer 9 heb gehad, dus 1 per maand.
Ben ik toch trotser op het eerste feit!

Geen opmerkingen: