donderdag 1 september 2016

vakantie?



Nog 3 dagen vakantie, lekker niks doen, genieten van het mooie weer en de omgeving en dan zaterdagavond weer terug naar  nederland om mijn lange vakantie af te sluiten met een 10 km loop.
De ochtend ging lekker. In het zonnetje puzzelen. Daarna 2x boodschappen gedaan, waaronder bij Lidl (het leek wel alsof ik in Nederland was!), daarna 1,5 uur tafeltennis gespeeld met/tegen  zowel mijn zus als zwager. Ook nog maar even een half uurtje hard gelopen naar Hoh Rugen (733 meter) met daarna lekker pannekoeken eten.
 Na het eten kwamen mijn nicht, vriend en Zoé (heb haar ook nog even op schoot gehad) nog even langs om gedag te zeggen, om de dag af te sluiten met een bord vol roomijs (dat begint bijna een gewoonte te worden, daar moet ik thuis maar weer van af kicken!). Nu nog even een stukje voor mijn weblog en de dag is weer razend snel voorbij gegaan en heb me totaal niet verveeld.

Geen opmerkingen: