maandag 5 september 2016

"Eindelijk" weer thuis




Het was gisteren wel een dag. Vroeger keek ik daar niet tegen op. Vrijdag 's ochtends auto inladen, 's middags en 's avonds werken tot 21.30 uur en om 23.00 uur rijden. De volgende dag 's ochtends eerst verwend met een uitsmijter bij mijn zus en dan de hele dag bezig (zelfs 1x 's avonds nog een feest tot laat).
Nu moet ik zeggen dat het eigenlijk wel mee viel. Alleen toen ik mijn auto aan het eind van de middag gedeeltelijk had uitgeladen even wat gegeten en opgeruimd was ik blij dat ik rond 21.00 uur mijn bed in kon. De buurman had alles goed achter gelaten, mijn konijn en hok zag er goed uit. Dat mag hij vaker doen!
Precies een klokje rond geslapen (zeg maar in bed gelegen), want rond 09.00 uur stapte ik uit mijn bed om zoals ik altijd al deed rustig mijn eten te beginnen.
Heb ondertussen ook al het één en ander opgeruimd, bekeken. Ga straks nog even wat eten (o ja, ik ben
ondanks alle inspanningen en activiteiten 3 kilo aangekomen!) voor me zelf boodschappen doen en daarna naar mijn moeder en heb ik de dagelijkse gang van zaken weer te pakken, behalve dat ik nu NIET 2 dagen naar mijn werk hoef! Om nog even te laten zien hoe ik er uit zie (ruim 7 weken is toch wel lang, toch!) zal ik morgenochtend even bij bibliotheek Naarden langs gaan.
Vanavond zal ik een verslag maken van de 10 km loop van gisteren, omdat ik de gegevens nog niet van mijn horloge en fotocamera op de computer heb opgeslagen!
Het is toch wel een heerlijk gevoel om thuis te zijn!


Geen opmerkingen: