vrijdag 2 september 2016

Restaurant Laterne


Vandaag haal ik nog geen 30% van mijn activiteiten planning (was met 21% en 22% twee keer minder actief in deze vakantie). Toch heb ik nog boodschappen gedaan, ben 2x op de fiets geweest, waarbij 1x samen met mijn zus naar de bibliotheek in Interlaken. Was een tijd geleden dat ik daar geweest was. De laatste keer deden ze nog alles met de hand, nu in ieder geval met de scanner!


Vanavond lekker wezen eten in HET restaurant van mijn zwager, de Laterne.
Vanwege het mooie, warme weer hebben we buiten gezeten. Uiteraard waren er bekenden, werden we goed bediend, hebben we over van alles gepraat en natuurlijk genoeg en heerlijk gegeten.
De foto's spreken voor zich.
Ben nu zo vol dat er niets meer in kan en ga nu vroeg naar bed. Morgen een hele lange dag met allemaal "gedoe"!

Geen opmerkingen: