woensdag 15 augustus 2012

trainingsrit



Sinds ik begin dit jaar weer lid ben geworden van de TFC Weesp fiets ik nu elke dinsdagavond 2 uurtjes met de fietsgroep. Dit was ook de reden om lid van de club te worden. Anders zou ik niet gaan fietsen en nu heb ik alle dinsdagavonden meegefietst.
Ieder lid kan dinsdagavond komen fietsen. De start is om 19.00 in het clubhuis. Afhankelijk van het aantal fietsers worden er 2 groepen gemaakt. Een wat snellere (gemiddelde rond 29 km/uur) en een langzamere (rond 27 km/uur) groep.
Ik fiets dan mee met de snellere groep en als er niet zoveel mensen zijn dan rijden we in 1 groep, zoals gisteren. Nog 2 avonden en dan wordt het te donker om nog een leuk tochtje te maken. We rijden nu zo'n 2 uur en rond de 60 km.
Gisteren waren we met 7 man.en een vrouw (we waren ook wel eens met 5 man en 3 vrouwen)
Het was een leuk tochtje via naarden en huizen naar de Tafelberg.
Jan rijdt op kop met nog iemand (toevallig was ik dat gisteren). Hij heeft de route bij zich zodat we in één keer door kunnen rijden. Het wordt in de GPS opgeslagen en je kunt het daarna weer nafietsen.

Geen opmerkingen: