maandag 13 augustus 2012

De olympische spelen 2012 zijn weer voorbij















Ik heb er dit jaar niet veel van gezien. Vroeger keek ik er regelmatig naar. De laatste jaren worden er niet dankzij maar ondanks het olympisch committee door nederlanders prestaties geleverd.. Voor mij zelf zou  zelfvertrouwen in iemand hebben belangrijker zijn dan dat je eerst hebt bewezen met een wereld record of dat je in een bepaald evenement goed kunt hebt gepresteerd. Wat mij het meest opzien baarde was de prestatie van Epke Zonderland. Zelf zijn plan en doel gemaakt aan iedereen lak en vertrouwen in zichzelf en dan op het moment supreme zo'n wereldprestatie leveren. Hij is in de wereld de enige die dat kan. Zijn oefening en de verslaggeving vond ik eigenlijk het mooiste van alles en heb ik ook verschillende keer gezien.
Hoe dan ook over het algemeen presteren de nederlanders ondanks alles goed. Alles over de olympische spelen kun je hier vinden.
Wat betreft de medailles:

Geen opmerkingen: