vrijdag 17 augustus 2012

konijnenhok

De vakantie dit jaar heb ik voornamelijk gebruikt om lekker rustig aan te doen, genieten en wat fietsen.
Woensdag en vandaag ben ik dan voor het eerst echt in mijn huis bezig geweest. De konijnen waren al verhuist naar het balkon, het hok nog niet. Aangezien dat hok ruim 2.60 meter was en het balkon net 2 meter moet er dus wat anders gemaakt worden.
Dus eerst het hok helemaal afbreken en daarna (wel wat kleiner) weer op het balkom iets anders opbouwen.
Zo gezegd zo gedaan, maar voor iemand met 2 linkerhanden valt dat niet mee. Oke, het afbreken dat gaat nog wel (al hoewel al die sprijkers er uit halen!), maar straks weer het opbouwen......
Eerst maar een plan in mijn hoofd krijgen en dan kijken of de handen dat ook kunnen uitvoeren.
Vooralsnog is het hok bijna afgebroken (meeste hout en al het gaaswerk, au!), gaan we eerst in huis wat verplaatsen en dan zagen zagen zagen.....
We hebben nog 1 week vakantie!



Vandaag dinsdag 21 augustus is het hele hok helemaal verdwenen en staat mijn computermeubel daar rechts van het raam. Twee boekenkasten moet ik er ook nog heen slepen, maar dat komt goed. Alleen nu nog een plan maken voor het hok op mijn balkon.
Vandaag woensdag 22 augustus zijn 3 kasten schoongemaakt en verplaatst en is mijn slaapkamer ook enigszins veranderd. Tevens heb ik al iets veranderd op mijn balkon wat niet echt gemakkelijk ging!

Geen opmerkingen: