zaterdag 4 juli 2009

schooljaar seizoen 2008-2009 afgesloten

De laatste week van dit schooljaar was nog best leuk. Begon de maandag met een musical op de Rehoboth (operatie geslaagd!), dinsdag mocht ik kijken naar de musical Cash Cash uitgevoerd door de kinderen van groep 8 van de Tweemaster. Met beide scholen heb ik goede contacten, ken ik bijna alle kinderen en dan is het leuk, zelfs fantastisch om al die kinderen na (minstens) 8 jaar als "grote" kinderen te zien optreden!
Beide scholen krijgen volgend seizoen een nieuwe directeur, dus er is weer werk aan de winkel, al hoewel deze scholen komen al regelmatig bij mij in de bibliotheek. Maar toch is het altijd weer interessant om met de directeur te praten over wat lezen zo leuk maakt en dat het zo belangrijk is dat kinderen graag naar de bibliotheek gaan!
Afgelopen schooljaar heeft een gesprek met de nieuwe directeur echt effect gehad. Alle groepen zijn minstens 1x in de bibliotheek geweest en er zijn al een aantal juffen die volgend school jaar wel vaker willen komen! Ik zal eens in mijn agenda kijken of we nog een gaatje kunnen vinden...... Dit voornemen moeten we van harte steunen en kijken of we de contacten verder kunnen uitbreiden!
Donderdag sloot de Godelindeschool het schooljaar weer met de traditionele "karrenrace"

Geen opmerkingen: