maandag 20 juli 2009

eerste week van de vakantie al weer voorbij

De vakantie dit jaar, eigenlijk zijn het gewoon vrije dagen (want mijn woning is niet vacant!), is wel een beetje stroef begonnen. De donderdag voor mijn vakantie ging mijn collega naar de dokter, zodat ik de hele middag in mijn eentje de uitlening moest doen. Aan het eind van de middag belde mijn broer ook nog eens op dat Ma weer in het ziekenhuis was opgenomen! Er was iets met de drain. Dat werd wel vrij snel verholpen, maar de nasleep er van duurde wat langer zodat Ma een aantal dagen in het ziekenhuis moest blijven. Het voordeel was weer dat ik in het begin van mijn vakantie weer wat gefietst hebt!
Aangezien mijn ene broer al met vakantie was en de ander zaterdag ging moest er snel nog een auto voor me geregeld worden mocht er in de tussentijd iets gebeuren.
Verder ben ik nog wezen boodschappen en zoals gezegd druk bezig met de vakantiewoning van de konijnen op het balkon. Gisteren was de water en wind test en deze is glansrijk doorstaan! Nu kan ik hun konijnenflatje wat reapreren eb veranderen. Er waren een aantal dingen die beter moeten, dus daar heb ik mooi de tijd voor.....

Geen opmerkingen: