woensdag 22 juli 2009

Sarah 50 jaar

Ja, dat klinkt redelijk logisch! De vraag is natuurlijk wie is Sarah geworden. Nu dat is mijn schoonzus Hinke. Zij is vandaag 50 jaar geworden en volgt dus haar man op. In de familie hebben we dus een Abraham en nu ook een Sarah.....
De familie verblijft momenteel in Zwitserland, alwaar de hele familie op een camping haar verjaardag zal vieren.
Uiteraard wordt dat nog eens dunnetjes overgedaan in Nederland. Dat wordt dus vervolgd.
Maar uiteraard wilde ik ook iets doen. Ik ben vannacht druk doende geweest om op mijn oude bakkie met open office een powerpointje te maken. Behalve dat de computer twee keer is gecrasht, er geen geluid mogelijk was heb ik toch nog iets in elkaar gezet. De bedoeling was goed!
Ik zal op mijn aanstaande nieuwe computer het powerpointje aanpassen en haar alsnog toesturen.

Hinke welkom in de rij der vijftigers.......

Geen opmerkingen: