maandag 27 juli 2009

De vakantie al weer over de helft

Vroeger, toen ik met vakantie ging begon ik altijd op de helft van de vakantie weer terug te tellen. Dat zal ik dit jaar niet doen, maar ik zie wel dat ik al meer dan de helft van de vakantie achter de rug heb. Dan even terugkijkend op wat geweest is, dan kan ik constateren dat mijn vakantiekonijnenwoning op alabalkonja geheel klaar is en zeker tot half oktober door de dametjes gebruikt kan worden. Het is een 2 kamer woninkje met een pleintje, de oppervlakte is 1,25 x 1,50 meter (en als ik er zelf ben 2.75 x 1.50 meter). Het is geheel waterproof en stormbestendig!
Ik heb dus even de tijd om hun konijnenflatje binnen te renoveren. Niet dat er veel veranderd gaat worden, maar er moet nog wel wat verspijkerd (auw!) worden!
Mijn nieuwe computer heb ik nog niet. De verzending staat voor 30 juli, dus als het goed gaat heb ik nog een week om alles op mijn computer te installeren dan wel te ordenen. Door al dat geklooi met mijn notebook en apple moet ik nog heel wat gegevens zien te vinden op beide schijven. Voor mijn notebook heb ik een 2,5 inch behuizing gekocht, maar hoe het gaat met de gegevens op de schijf van mijn appeltje (hij rustte in vrede!) dat valt nog te bezien. Ik hoop dat de gegevens te lezen zijn!

Uiteraard heb ik de afgelopen weken tijd genoeg gehad om boodschappen te doen....
Ik heb met mezelf afgesproken om minstens elke week een lekker ijsje te eten (een Magnum)

Geen opmerkingen: