vrijdag 26 juni 2009

Weer terug op internet


Dat was wel even schrikken. Wil je een stukje voor je weblog schrijven krijg je de melding dat deze website is verwijderd! En probeer dan maar eens bij blogger om je site weer terug te krijgen! Via de helpfunctie, waar niet door heen te komen is, ben ik uiteindelijk via via bij een website van iemand gekomen. Die heb ik direct gemaild en ik kreeg zowaar antwoord terug! Het heeft dan wel even geduurd, maar dan krijg je ook wat, want hij heeft er voor gezorgd (hoe dat weet ik niet?)dat de website weer terug op internet is. Ik was natuurlijk kwaad dat al mijn gegevens verloren waren, gelukkig zijn die weer terug, maar een nadeel is natuurlijk wel weer dat ik regelmatig iets zal moeten schrijven.......
Hoe dan ook: biebchessbiker is weer terug!

Geen opmerkingen: