donderdag 19 juli 2012

Laatste karrenrace

Eindelijk is het er dan toch van gekomen. Nadat ik minder ben gaan werken en meer afstand van mijn werk heb genomen, degene die mij erbij heeft gehaald plotseling is overleden, had ik voor mezelf de gedachte dat het wel mooi genoeg is geweest. Zeven jaren lang mocht ik in de Jury van deze afsluiting van het schooljaar van de Godelindeschool zitten. Maar ja, als ze je dan weer vragen om het te doen dan bezwijk je weer en was dit jaar voor de achtste keer dus echt de laatste keer. Ik vond het een eer om in de jury te zitten als bekende naardenees, ik heb het altijd enorm leuk gevonden en met heel veel plezier gedaan. Ik zal er met weemoed aan terug denken. Ik werd door de organisatie bedankt en na mijn emotioneel afscheidspraatje is het dan echt over. Misschien dat mijn collega die samen met mij nu alle jeugdactiviteiten gaat doen mijn plaats kan innemen.

Geen opmerkingen: