donderdag 26 juli 2012

Eindelijk weer een auto!

Na 4 jaar heb ik dan eindelijk weer een auto in mijn bezit. 's Ochtends om 9.30 vanuit Weesp met de racefiets naar Schoonhoven. Gelukkig was het beter weer dan de vorige keer. De wind, gelukkig niet zo veel, had ik schuin mee. Dat was lekker fietsen moet ik zeggen. De weg kende ik ook nog, nu uit mijn hoofd zodat ik zonder verkeerd te rijden door kon fietsen. Met een gemiddelde van ruim 31 kwam ik binnen de 2 uur al in Schoonhoven aan. Alles stond al klaar, nog een handtekening en ik kon de vermoeide racefiets in de auto zetten. En zoals op de foto te zien is, dat ging vrij makkelijk!  Dat was ook de reden waarom ik deze auto heb gekocht. Het is de bedoeling dat ik deze auto niet zoveel zal gebruiken, alleen als nood, als ik een tochtje ergens anders wil fietsen (zal volgend jaar wel worden), of als ik ergens heen moet dat te ver is om met de fiets te doen. Maar ik wil meer kilometers met de fiets blijven maken dan met de auto.
Voorlopig staat de auto netjes voor de flat.

Geen opmerkingen: