dinsdag 20 maart 2012

eerste lekke band in 2012



Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Nu mag het van mij wel wat langer duren, maar helaas. Gisteren nadat ik van het ziekenhuis weer naar huis fietste op mijn gewone fiets voelde ik opeens de band zachter worden. Daarom heb ik de laatste 6 kilometers maar gezellig hand in hand met mijn fiets gelopen.
Gistermiddag de band geplakt en vanmorgen naar de fietsenwinkel. Daar kreeg ik uitleg dat elke soort fiets zijn eigen binnen en buitenband heeft. Ik heb dus nu binnenbanden voor mijn racefiets, de gewone fiets en een fiets tussen gewoon en race in. En het is de bedoeling dat ik dat ook allemaal ga onthouden als ik straks weer met de fiets op pad ga! Dat ik dan de goede binnenband voor de juiste fiets meeneem!
Wat is fietsen toch leuk!
Maar je moet geen lekke band krijgen.............

Geen opmerkingen: