vrijdag 25 februari 2011

ik werken?????????

Werd ik vanmorgen, na een nachtje slecht slapen vanwege spit, toch nog wakker en dan lees je dit............

Nu was ik al niet trots op dit "......"land, maar dat is dus toch wel degelijk terecht. We lezen steeds vaker dit soort berichten en de gewone burger blijft als een idioot nog gewoon werken. WERKEN IN DIT LAND IS UIT. Werken moet je overlaten aan andere belastingbetalers.

O ja, durft U nog te stemmen op "mensen" die verantwoordelijk zijn voor deze praktijken? Vooral doen, maar dan moet je over deze praktijken niets zeggen en gewoon gaan werken en je belasting betalen voor andere veel belangrijkere dingen!

Wat mij betreft mag het water één meter gaan stijgen..........Zijn we een hoop rotzooi kwijt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Ruud,

Zie ik het goed dat heb je voor jezelf de consequentie getrokken en de daad bij het woord gevoegd. Hopelijk vind je schaken niet ook uit en zien we je binnenkort toch weer bij MSK, of anders een jaartje enkel in de externe wedstrijden ofzo. Toegegeven: pokeren is meer in, maar dat lijkt me veel te kapitalistisch voor je!

Tom