zaterdag 8 januari 2011

goede voornemens



Het nieuwe jaar zit er al weer een weekje op. Even kijken hoe het zit met de goede voornemens!
Wat hadden we dit jaar op het programma?
Gaan we ons weer bedotten met het stoppen met roken! Tips , tips, tips hiervoor zijn er genoeg? Maar we weten allemaal dat zoiets van binnenuit moet komen! Mij is het in 1992 ook gelukt, met een reden van binnenuit zonder allerlei duren therapiën e.d! Een bijkomend voordeel isdat je je veel gezonder voelt en dat je nog al wat geld overhoudt voor andere leuke dingen en dat is mooi meegenomen! Ik heb er een leuke hometrainer voor gekocht! Helaas wordt deze alweer een aantal jaren niet meer gebruikt!
Of gaan we nu meer geven aan goede doelen? Ik weet er nog wel één:





Hier een aantal goede voornemens top 10:
Bekeken vanuit je gezondheid!
Vanuit crystal clear.
Door iemand opgezocht!
Of als je zelf niets weet!
Vanuit je werk?
Of misschien wil je wel een adviseur horen?

Mocht je nog niks hebben bedacht, er staat vast wel iets bij wat je kunt gebruiken!
Een aantal bezoekers van onze bibliotheek hebben regelmatig het voornemen om niet alleen wat vaker naar de bibliotheek te gaan maar daarmee ook minder te gaan betalen voor telaat geld. Wij noemen dat aardiger leengeld!




Mijn "goede" voornemen is om het dit jaar niet te zullen hebben over het shit weer in dit rot landje en dan maakt het niet uit of dat nou van die witte shit, vorst, gladheid, wind, regen of storm is. Want dan zou ik elke dag wel een stukje kunnen schrijven en daar heb ik geen zin in. Misschien kan ik beter de dagen tellen dat het droog en/of zonnig weer is! Gewoon normaal fietsweer! Bij de ANWB weten ze hoe ze dit berekenen? Dus informatie over het weer moeten we gaan bekijken op andere sites. Bedenk wel dat "men" slechts informatie kan geven van de dag zelf, meer dagen vooruit is hetzelfde als meedoen aan de loterij!
Mocht je het voornemen hebben om meer te gaan fietsen, dan wens ik iedereen veel succes!

Geen opmerkingen: