vrijdag 13 augustus 2010

Vrijdag de dertiende

In zag vandaag om 21.00 uur dat het vandaag vrijdag de dertiende is! Niet dat ik bijgelovig ben, want op andere dagen gaat er ook wel eens (te veel) wat mis, maar goed.. Ik kan nu niet bepaald zeggen dat het voor het gevoel vrijdag de dertiende is, want ik heb vandaag deze laatste vrijdag van mijn vakantie voor het eerst een fit gevoel. Ik heb daarom vandaag ook veel gedaan en alles is goed gegaan (gelukkig!). Dus wat mij betreft mag het elke vrijdag wel vrijdag de dertiende zijn......
Jammer dat het de laatste dag van mijn vakantie was, maar goed beginnen we maandag weer fit en fris met ons werk! Dat is toch ook wel lekker.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaat goed dan. Reacties zijn er om ook op te antwoorden of krijg je er geen bericht over? AvD