maandag 28 september 2009

laatste weekendje in de zon?


Afgelopen weekend hebben we weer eens de tijd gekregen om op het balkon in de zon te zitten. Vrijdagavond was het uiteraard weer laat geworden. Wel een leuke pot gespeeld tegen Ben Wijgers, maar het wordt altijd wel 01.00 uur voordat je thuis bent en dan heb ik het nog niet eens over wanneer je in slaap valt!
Verder heb ik een rustig weekendje gehad, wat boodschappen doen en lekker in het zonnetje liggen. Zondag heb ik de konijnen weer naar binnen gehaald en de spullen op het balkon opgeruimd! Herfst en winter zijn perioden om de beesten binnen te houden....
Of dit het laatste weekend was dit jaar dat je lekker in het zonnetje kon zitten dat weet ik niet, maar dit kunnen ze me in ieder geval niet afpakken.

Nu gaan we op ons werk drie drukke weken te gemoet. In de kinderboekenweek komen er 19 groepen (van 1/8) in de bibliotheek "aan tafel" zitten om het plezier in boeken en lezen te ervaren. Zaterdagmiddag 10 oktober komt er een clown om de kinderen te vermaken. Voorlopig zullen er wel geen stukjes op mijn weblog verschijnen

Geen opmerkingen: