maandag 10 september 2012

B......zoekt vrouw

Nee, nee het is niet Boer zoekt vrouw, maar Biebchessbiker zoekt vrouw.
Niet om mee samen te wonen, maar om samen gezellig allerlei dingen te ondernemen. Sinds ik minder ben gaan werken heb ik meer tijd over voor me zelf, gevolg is dat ik weer lid ben geworden van een fietsclub, weer ga schaken bij de MSK, vrijwilligerswerk doe bij City of Wesopa.
Ik vind fietsen en wandelen leuk om te doen, vooral in de natuur, maar samen kletsen, uit eten, bioscoopje of een weekendje weg is natuurlijk ook leuker om met zijn tweeen te doen.
Ik ben natuurlijk wel op zoek op verschillende datingsites, maar dat valt allemaal niet mee hoor! Vaak krijg je helemaal geen reactie terug (vrouwen!!!!) of helemaal geen enthousiaste.
Maar goed de aanhouder wint.......
Ik zoek trouwens een lieve, rustige vrouw rond de 50 jaar, niet rokend, wel tijd om allerlei dingen te ondernemen/ afspraakjes te maken, het liefst geen kinderen thuis wonend
Een aantal foto's van iemand die ik erg leuk vind!

Geen opmerkingen: